Returnering og -Reklamationspolitik

Returnering 

Vi betragter vores korrektur service som en af de absolut vigtigste parametre. Grunden hertil er bl.a. følgende:

Vores branche er en af de brancher med den største fejlprocent, idet selv den mindste prik over i'et kan betyde forskellen mellem succes og fiasko. Stort set alt, hvad vi laver, er specielt tilvirket til den enkelte kunde, dette betyder, at hvis produkterne ikke er i orden, kan de ikke returneres og bliver som hovedregel kasseret. Dette har vi selvfølgelig ikke råd til. Derudover har du som kunde formentlig heller ikke tid til at vente på en ny produktion.

Vi holder derfor strengt på følgende:

- Vi laver altid korrektur & ordrebekræftelse iforb. med tryk. Dette betyder, at du som kunde ser et print af trykket inden vi trykker det endelige produkt. Det er af meget stor vigtighed, at disse korrekturer & ordrebekræftelser gennemlæses grundigt, og godkendes på e-mail (besvar vores mail) eller faxes retur til os underskrevet - det er din sikkerhed for, at vi producerer det du lige nøjagtig har bestilt.

Reklamation

Vores korrektur & ordrebekræftelse tager udgangspunkt i at begrænse hyppigheden og omfanget af menneskelige fejl. I erkendelse af, at den menneskelige faktor dog naturligt medfører, at fejl kan forekomme, kan reklamation og refution komme på tale. I tilfælde af fejl og mangler beder vi vores kunder kontakte os hurtigst muligt så vi kan komme på ret køl. 

Vi tager altid imod ris og ros.

Kvantiteter:

Vi forbeholder os ret til at levere +/- 10% af det bestilte kvantum. Forekommer som regel kun ved nogle helt specifikke produkter.

Tryk på produkter:

Vi gør opmærksom på, at der af tekniske årsager ved div. produkter og blandinger af trykfarver, kan opstå visse nuanceforskelle.